luni, 25 ianuarie 2016

Soţul m-a părăsit, dar Sfântul Efrem nu m-a lăsat când mi-a fost cel mai greu


Doamne ajută!
Mi-am dorit mult să pot scrie undeva minunile pe care Sfântul Efrem cel Nou le-a făcut cu mine.
    Totul a început în luna martie a acestui an, când soţul meu Ovidiu a venit şi mi-a spus că pleacă de acasă pentru că nu mă mai iubeşte. Avem împreună doi copii (care au doi şi cinci ani). În momentul acela am crezut o să cadă cerul pe mine. Simţeam că nu mai pot respira, nici nu se poate explica în cuvinte prin ce stări am trecut.
Eu eram atunci în concediu de maternitate cu fetiţa noastră, Ana. Primele trei zile nu am putut dormi deloc, am plâns fără încetare.
Mă uitam la copilaşi şi mă gândeam ce viaţă îi aşteaptă. Am tot insistat să se întoarcă la noi sau să ne ia cu el, dar nici nu voia să audă de aşa ceva. Au urmat nopţi grele, în care băiatul nostru Mihnea, care are cinci ani se trezea noaptea şi plângea după tatăl lui.
L-am rugat pe soţul meu ca măcar pentru fiul nostru să vină mai des să-l vadă, să-l sune, dar rezultatul a fost acelaşi. Am ajuns cu copilul chiar şi la psiholog pentru că nu mai ştiam cum să-l fac să depăşească trauma despărţirii de tatăl lui.
Astăzi este bine, dar nu mai vrea să-l vadă pe tatăl său.
În luna mai din cauza şocului suferit, tatăl meu s-a îmbolnăvit de cancer la plămâni. A fost al doilea şoc suferit, doar Măicuţa Sfântă şi Tatăl din cer mi-au dat putere să merg mai departe.
Am uitat să precizez că eu şi soţul meu lucrăm la aceeaşi firmă, iar când a plecat de acasă mi-a spus să îmi găsesc de lucru în altă parte. Nu am crezut că lucrurile vor rămâne aşa, dar când s-a terminat concediul maternal şi am vrut să mă întorc la muncă am aflat că nu mai sunt primită înapoi.
În toată această perioadă nu am primit niciun leu de la soţul meu pentru copii. A început să-mi dea bani abia după ce am primit actele de divorţ acasă, sfătuit fiind probabil şi de avocata lui.

După ce mi-am pierdut soţul, serviciul iar tatăl meu s-a îmbolnăvit am descoperit un prieten bun, pe Sfântul Efrem
   
În luna iulie am început să îi scriu unui părinte de la Sfântul Munte Athos şi el mi-a povestit despre Sfântul Efrem cel Nou.
Am început să îi citesc viaţa şi acatistul. La început am citit doar aşa, fără multă tragere de inimă, dar treptat am început să citesc din suflet şi să îl iubesc pe Sfântul tot mai mult. Acum orice problemă am i-o spun Sfântului şi parcă simt că totul devine mai uşor.
În luna septembrie tatăl meu a făcut din nou analizele şi am constatat că tumoara a scăzut. Această a fost prima minune a Sfântului Efrem în familia mea.
Eu în tot acest timp nu am avut serviciu, dar aveam totuşi o linişte inexplicabilă, pentru că ştiam că Sfântul Efrem este lângă mine şi mă va ajuta.
Minunea nu s-a lăsat aşteptată şi în luna octombrie am găsit un loc de muncă care-mi permite să pot să îmi aduc şi să-mi iau copiii de la grădiniţă. Directorul de la locul de muncă actual este un om cum rar găseşti în ziua de azi.
Soţul meu nu s-a întors la noi, dar eu ştiu că Bunul Dumnezeu, Măicuţa Sfânta şi Sfântul Efrem cel Nou au o rezolvare şi cu asta. Eu mă rog în continuare Sfântului şi îi mulţumesc din tot sufletul meu pentru toate minunile pe care le-a făcut în viaţa mea şi mă rog să îi lumineze mintea soţului meu, să se întoarcă cu dragoste la noi şi să nu aducă divorţul la bun sfârşit.

M.B (noiembrie 2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu