marți, 21 februarie 2017

Minunat este Dumnezeu întru Sfinții Săi!


De mult timp doresc să scriu această mărturie despre ajutorul minunat și constant oferit mie, păcătoasei, familiei mele și prietenilor de Bunul Dumnezeu, de către Măicuța Domnului și de toți Sfinții.

Mulțumesc din tot sufletul lui Dumnezeu, Maicii Domnului, Sfântului Mare Ierarh Nicolae, Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou și tuturor Sfinților pentru ajutorul dat în fiecare clipă a vieții mele. 
                                                        
Dumnezeu mi-a dăruit nu doar un timpan nou, ci și auzul și vindecarea fără sechele

O mare minune, o vindecare dăruită mie a fost refacerea timpanului meu stâng, pe care în urmă cu șase ani l-am perforat cu un bețigaș de urechi, din neatenție. Deși am pierdut atunci mai bine de trei sferturi din timpan, deși medicii mi-au spus că este absolut necesară o intervenție chirurgicală de refacere a acestuia, în ciuda riscurilor de suprainfecție pe care mărturisesc sincer, nu le conștientizez nici măcar acum, totuși Dumnezeu, Măicuța Sfântă, Sfântul Înger Păzitor și Sfinții toți m-au ajutat.

Mi-au scos în cale doctori extrem de buni și blânzi, care au fost de acord să mă aștepte și să nu mă opereze, deoarece eu speram că timpanul se va reface. Trebuie să precizez că asemenea refaceri despre care citisem eu pe internet sunt posibile doar în cazurile unor mici perforații. 

Dumnezeu mi-a dăruit nu doar un timpan nou, ci și auzul și vindecarea fără sechele. Pentru că exista riscul ca în ciuda refacerii timpanului, auzul să nu revină. Mulțumirile mele sunt prea mici pentru ceea ce am trăit.

De asemenea, în urmă cu doi ani, Sfântul Mare Ierarh Nicolae m-a ajutat ca de ziua lui să mă împac cu Domnul prin primirea Sfintei Împărtășanii, după foarte mult timp în care am fost departe de Biserică, deși nu de credință.

Sfântul Efrem cel Nou m-a scăpat de stările de anxietate

Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou mi-a fost și îmi este alături liniștindu-mă și alungând de la mine stările de deprimare și anxietate, oferindu-mi sprijinul necesar pentru desfășurarea activităților zilnice. El m-a salvat mereu, din încurcături mari sau mici, chiar dacă eu nu mai vedeam nicio soluție.

De exemplu, stabilisem o întâlnire cu un grup pentru a vizita un obiectiv în cadrul programului „Școala altfel”. Ulterior, datele programării s-au schimbat, fără ca eu să fi fost anunțată. Totuși, Sfântul a făcut să mă pot întâlni cu o parte din grup, i-a scos pur și simplu pe elevi în calea mea (ei veniseră să viziteze un muzeu alăturat, care nu avea program cu publicul în acea zi). Astfel, am putut să vizităm ce stabilisem inițial.  

Datorită bunătății sale, Sfântul mi-a dăruit să simt mireasma minunată în timp ce mă închinam la racla cu Papucelul Său, adusă cu ocazia lansării cărții „Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou, tămăduitorul trupurilor și al sufletelor".  Un dar neprețuit pentru care nu cred că îmi ajunge o viață să-i mulțumesc!

Pe lângă  susținerea sufletească,  Sfântul m-a ajutat în urmă cu un an, pe 14 septembrie 2015, chiar de ziua lui de naștere, să trec cu bine un examen extrem de greu: admiterea la doctorat.

De asemenea, îmi ajută familia și prietenii în probleme de sănătate, l-a sprijinit pe fratele meu să obțină o bursă de cercetare și, în general, ne este alături pentru a ne liniști. 

Acestea sunt doar câteva exemple de situații, pe care le-am așternut aici din recunoștință și din dorința de a trimite o încurajare celor care poate nu mai văd pe moment o soluție la probleme apăsătoare. Soluțiile adevărate există și vin de la Bunul Dumnezeu, de la Măicuța Domnului și de la Sfinți. 

Mulțumirile mele sunt prea mici, dar le aduc din tot sufletul. Minunat este Dumnezeu întru Sfinții Săi! Cred, Doamne, ajută necredinței mele! Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Lavinia Drăgan, București

decembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu