marți, 4 iulie 2017

Sfântul Efrem ascultă toate cererile noastre, atât cele mari cât și cele mici!



Mulțumesc din tot sufletul Sfântului Efrem cel Nou, pentru tot ajutorul pe care mi l-a dat de când l-am cunoscut, acum mai bine de șapte ani. 

De cel puțin patru ani ar fi trebuit să scriu cât de repede mi-a fost ascultată rugăciunea, dar am zăbovit până astăzi când, cu ajutorul Bunului Dumnezeu, al Maicii Domnului și al Sfântului Efrem, am primit analizele copilului meu, care sunt mai bune. 

Sfântul Efrem cel Nou i-a dat copilului meu, “medicamentul” pentru alergie 

Eram în Italia și copilul avea trei ani. Fiind alergic, l-a apucat o tuse seacă, iritantă, care nu a cedat la nici un tratament. După câteva zile se tot accentua, astfel că într-o noapte a început să tușească fără oprire. M-am rugat din tot sufletul Sfântului Efrem și încet, încet a început să se liniștească. Chiar a reușit să adoarmă iar până ne-am întors în țară și-a revenit complet. 

Grabnic ajutător la examene 

Am început cu ajutorul Domnului o serie de examene foarte grele. Nu știam ce să mai fac, cum să mă mai descurc. Situația era peste puterile mele. 

Am mers la o librărie să mă întâlnesc cu o prietenă și stând de vorbă cu ea, mi-a căzut o carte direct în cap. Eu am întrebat-o: “La voi cad cărțile în capul oamenilor?” “Nu!”, mi-a răspuns ea. Am ridicat cartea și în timp ce mă pregăteam să o pun la loc am încremenit. Era o carte care avea următorul titlu: “Sfântul Efrem cel Nou, luminătorul celor care învață sau au de trecut examene ori încercări” 

Am cumpărat-o imediat și de atunci, nu a existat nicio zi în care să am de susținut un examen și să nu citesc înainte rugăciunile din carte și să nu iau testul respectiv, chiar cu notă mare! 

Sfântul Efrem m-a ajutat să pot intra în Biserica Învierii din Ierusalim, chiar la venirea Sfintei Lumini 

Anul acesta, din mila Domnului, am ajuns de Paște la Ierusalim. Doar cei care au fost acolo în acea perioadă pot înțelege ce voi scrie și ce mare minune s-a întâmplat! Este extrem de greu să intri în Biserica Învierii când vine Sfânta Lumină și totuși, cu ajutorul Sfântului Efrem cel Nou, anul acesta am intrat și m-am bucurat atât de mult de venirea Sfintei Lumini la Sfântul și de Viață Dătătorul Mormânt al Domnului Nostru Iisus Hristos. 

Sfântul Efrem ascultă toate cererile noastre, atât cele mari cât și cele mici!

La multe cereri mari sau mici mi-a răspuns de atunci Sfântul Efrem și, din păcate pentru mine nu le-am scris pentru a le putea mărturisi, însă de fiecare dată a fost grabnic ajutător. 

Cu ajutorul Domnului și a Maicii Domnului am ajuns și singură și cu copilul, să ne închinăm la Mănăstirea din Nea Makri. Sfântul Efrem ne-a ajutat să ne însănătoșim repede, atât pe mine cât și pe copilul meu. În urmă cu ceva timp am avut o entorsă foarte de rea, dar tot Sfântul Efrem m-a ajutat. Cu ajutorul Domnului am găsit cei mai buni doctori care au reușit repede să mă pună pe picioare și am început astfel să merg din nou. 

Iarăși am primit ajutor când copilul meu a făcut o toxiinfecție alimentară urâtă care ne-a trimis de urgență, la spital. Când și-a mai revenit puțin am vrut să plecăm acasă însă chiar atunci au venit rezultatele analizelor, iar doctorul de gardă mi-a spus că trebuie internare urgentă, pentru că are leucocitele de trei ori peste limită. Am semnat că plecăm pe proprie răspundere și trei zile ne-am rugat încontinuu. Iar astăzi am mers cu emoție, să repetăm analizele. În primul rând au costat mai puțin decât ne așteptam, apoi copilul a fost foarte puțin traumatizat când i s-a recoltat sânge iar rezultatele au ieșit bune, cu ajutorul lui Dumnezeu și al tuturor sfinților. 
**** 
Cuvintele nu pot cuprinde ajutorul oferit de Sfinți! Slavă Lor! Am pus o icoană superbă, brodată, cu Sfântul Efrem și o candelă lângă patul nostru pentru a ne ocroti tot timpul. 

Cuvintele sunt prea puține și prea slabe pentru a putea mulțumi pentru tot ajutorul primit. Păcatele mele sunt atât de mari și de multe că nu am aer să pot respira și gură să pot mărturisi cât de mult am fost ajutată de Sfinți: Sfântul Efrem, Sfântul Pantelimon, Sfântul Nectarie, Sfânta Parascheva, Sfânta Ecaterina, Sfântul Mina, Sfântul Ioan Iacob, Sfântul Serafim, Sfânta Matrona, Sfânta Xenia, Sfântul Paisie Aghioritul și alți minunați sfinți. 

Citind Acatistul sau Paraclisul Sfântului Efrem, din cea mai mare deznădejde s-a așezat o pace în suflet și am putut merge mai departe. 

Slavă lui Dumnezeu, Maicii Domnului și tuturor Sfinților! 

Dr. R.I., Constanța (5 septembrie 2016) 
Sfântul Prooroc Zaharia și Sfânta Elisabeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu