marți, 18 iulie 2017

Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat să iau examenele la care aveam restanțe



Mama mea a aflat de Sfântul Efrem cel Nou pe 31 mai 2016. Rugăciunile făcute către Sfântul Efrem m-au ajutat ca până pe 9 iunie, adică zece zile mai târziu să trec deja examenele de la facultate, la care aveam restanțe. A fost foarte ușor să-mi programez cele trei restanțe pentru că toți profesorii mi-au răspuns imediat. Și am reușit să-mi aranjez rapid și programul de la serviciu.

Primul examen a fost o combinație între partea scrisă cu cea orală. La al doilea examen chiar am putut să văd că nu sunt singură în sală. La examenul oral m-am rugat Sfântului Efrem să scrie el cu mâna mea și să le vorbească profesorilor,  prin mine. Înaintea mea susțineau examenul alte trei studente. Prima avea o lucrare plagiată, a doua a trecut examenul cu bine, iar ultima nu prea se descurca. Atunci, m-am rugat Sfântului să o ajute și pe ea, fiindcă știu cum este să rămâi fără cuvinte în fața unui profesor. Fata a luat nota cinci, deși nu avusese timp să-și verifice lucrarea înainte să o predea.

Din fericire, eu am știut să răspund la întrebări și am luat nota nouă, cea mai bună notă dintre cele trei examene.

La ultimul examen nu prea știam mare lucru. În plus, mi-a vorbit destul de urât și profesorul. Era foarte supărat că a trebuit să vină la facultate pentru o singură persoană. Am ieșit plângând din sală, dar la final, profesorul mi-a dat totuși nota cinci și am trecut examenul. 

Pe data de 9 iunie, de Înălțarea Domnului, m-am rugat să-l ierte Dumnezeu pe profesor că s-a purtat astfel cu mine. De obicei îmi este greu să iert, dar în acel moment chiar mi-a fost milă că un om care a ajuns nivelul lui se poate purta atât de urât cu o tânără despre care nu știe nimic.

Pe cei care au nevoie de ajutor, îi sfătuiesc să se roage și să aibă încredere că nu vor fi singuri, oricât de grele le-ar fi încercările.

A., București (iunie 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu