vineri, 28 iulie 2017

Sfântul Efrem mi-a ajutat băiatul la examene


Vă mărturisesc cu mare drag că și pe noi ne-a ajutat Sfântul Efrem. Băiatul meu este student și, deși învăța, anul trecut pe vremea aceasta nu reușea să treacă niciun examen. Pentru că eram necăjită, m-am destăinuit unei colege.

Ea mi-a sugerat să citesc Acatistul Sfântului Efrem. Eu nu-l aveam, dar am plecat spre mănăstirea Dumbrava, unde m-am rugat intens Sfântului Efrem, Fecioarei Sfinte, Domnului Iisus și, bineînțeles, Tatălui Ceresc, să-mi ajute fiul să treacă examenele cu bine. Am scris și un pomelnic pentru slujbă și am cumpărat cărticica în care se afla Acatistul Sfântului Efrem.

Ajunsă acasă, am început să-l citesc și să mă rog Sfântului să îmi ajute băiatul. După rugăciunile mele, băiatul meu a început să promoveze examenele rămase, unul după altul. De curând, am citit Acatistul Sfântului Efrem timp de 40 de zile, iar rezultatul a fost că în această sesiune totul a decurs foarte bine pentru fiul meu. 

Mulțumesc Sfântului Efrem pentru ajutorul acordat!
Și nu uitați să fiți buni! Doamne ajută!
M., (iunie 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu