sâmbătă, 29 iulie 2017

Tudor, dar de la Dumnezeu


În primul rând, îmi cer iertare pentru că am amânat atât de mult mărturisirea minunilor săvârșite de Sfântul Efrem și de Sfântul Nectarie în viața mea. Am auzit prima oară de Sfântul Efrem în ianuarie 2014, când, după un accident la munte, am suferit o operație de fractură de mandibulă și începusem să mă sperii foarte repede din orice. Așa că am mers la Mănăstirea Radu Vodă din București pentru a vorbi cu un preot, iar acesta m-a sfătuit să citesc acatistul Sfântului Efrem pentru a mă liniști.

Am început să mă rog constant la Sfântul Efrem în clipa în care am văzut că nu pot să rămân însărcinată

Au trecut zilele iar eu am revenit la rutina zilnică. Am citit acatistul destul de acatistul, iar despre Sfântul Efrem nu m-am interesat deloc. Am căutat la un moment dat niște rugăciuni pentru sora mea, pentru dobândirea de prunci, și am găsit o rugăciune foarte frumoasă către Sfântul Efrem, pe care i-am dat-o și am început să o citesc și eu pentru mine, pentru că și la noi întârzia să apară copilașul. Lunile au trecut. Eu eram din ce în ce mai deprimată că nu rămân însărcinată și am început să mă rog tot mai mult pentru a mi se îndeplini dorința. Am fost și la un preot să discut și să mă liniștesc și am fost sfătuită să țin post în fiecare miercuri și vineri, să merg la Sfântul Maslu și, cu răbdare, o să îmi fie ascultate rugăciunile.

Investigațiile medicale mi-au știrbit și mai mult speranța

În septembrie 2015, am hotărât să fac niște analize mai amănunțite pentru a depista de ce nu reușeam să avem un copilaș. Am primit atunci o veste care m-a dărâmat: aveam ambele trompe înfundate și urma să fac o altă investigație pentru a verifica dacă pot fi desfundate sau nu. Am plâns foarte mult, am fost foarte dezamăgită și, chiar dacă am continuat să mă rog și să sper, nu am avut prea mare încredere că se va rezolva fără dificultăți.

O carte cu minunile făcute de Sfântul Nectarie mi-a adus multă liniște

În noiembrie 2015, tatăl meu a avut o hemoragie la stomac și a fost internat în spital. Am plecat spre casă pentru a fi lângă el și mama mea, iar în drum spre casă, în tren, am început să citesc dintr-o carte cu minunile Sfântului Nectarie. În cele aproximativ două ore cât am citit, cu fiecare mărturisire a celor ce au primit vindecări simțeam și eu o liniște și o încredere că totul va fi bine, atât cu tata cât și cu mine. Și așa a fost, tata s-a recuperat repede și eu nu am mai făcut acea investigație, pentru că între timp am aflat că sunt însărcinată. Vestea cea mare am primit-o chiar de Sfântul Andrei. Am plâns de bucurie și am mulțumit sfinților pentru minunea făcută.

După ce am rămas însărcinată m-am rugat în fiecare zi la Sfântul Efrem și Sfântul Nectarie
        
Din acel moment, am început să citesc zilnic acatistul Sfântului Efrem și acatistul Sfântului Nectarie, pe toată perioada sarcinii, și să mă ung pe pântece cu ulei de la candelele sfinților și cu mir primit de la o colegă din Grecia. Ajutorul și minunile sfinților nu au încetat nici când au fost probleme cu sarcina. Am avut în luna a treia o pierdere de sânge din cauza unei dezlipiri de placentă, dar cu ajutorul lui Dumnezeu și al sfinților sarcina s-a păstrat și, cu repaus la pat, am dus-o până la capăt. M-am rugat pentru o naștere naturală și am născut un băiețel sănătos, pe care l-am botezat Tudor Andrei.
           
Mă rog în continuare sfinților pentru sănătatea lui și pentru a-l putea crește cu credință și cu frică de Dumnezeu. Mă rog să ajung anul viitor în Grecia, la mănăstirile sfinților, în semn de mulțumire pentru darul primit și ajutorul oferit de fiecare dată când l-am cerut.

Alexandra Maria Ilie, București (septembrie 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu