joi, 8 martie 2018

„După câteva zile, durerea a încetat miraculos”



Sfântul Efrem a mijlocit pentru mine: mă rugasem lui pentru examenele fiului meu și nu a întârziat să mă ajute. Când credeam că nu mai este nici o speranță, în secunda următoare m-a sunat fiul meu să-mi confirme că totul e bine. Rugăciunea către Sfântul Efrem a fost ascultată. Mulțumesc din suflet!

Apoi am citit 40 de zile Acatistul Sfântului, rugându-mă pentru sănătate. Aveam o mică durere și, după câteva zile de la începerea citirii acatistului, durerea a încetat miraculos. Știu că Sfântul Efrem ne ajută și mijlocește pentru noi, Domnului Iisus Hristos. Pe mine m-a ajutat mereu. Vreau să-i mulțumesc pe această cale. Vreau să cunoască și alți oameni minunile Sfântului Efrem și ale altor Sfinți.

Trebuie să avem credință, să credem că tot ceea ce cerem se va îndeplini. Și cu siguranță așa e!  Mărturisesc minunile și ajutorul Domnului Nostru Iisus Hristos, Maicii Domnului, Sfântului Efrem, Sfântului Nectarie, părintelui Arsenie Boca, Sfântului Antonie, Sfintei Parascheva, prin bunătatea Tatălui Ceresc. Mulțumesc pentru sănătate!

Rugați-vă și aveți credință și totul se va rezolva! Aveți răbdare! 

L., ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu