luni, 19 martie 2018

În numai o săptămână, Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat să-mi găsesc un nou loc de muncă




Mă numesc Anca și aşa cum i-am promis Sfântului Efrem, vreau să dau mărturie despre ajutorul pe care mi l-a dat și, pe această cale vreau și să-i mulțumesc.
Până în urmă cu o săptămână, adică până pe data de 23 iunie (2016) am fost angajată în cadrul unei bănci. Atunci mi s-a încheiat contractul de muncă din pricina unei colege „foarte amabile”, care mi-a făcut voit rău și a acționat în aşa fel încât să cadă toată vina asupra mea, într-o situație care a apărut la serviciu. A fost un moment extrem de greu pentru mine, m-am simţit nedreptăţită şi am plâns mult. În fiecare seară m-am rugat Sfântului Efrem şi Maicii Domnului să mă ajute să îmi găsesc un loc de muncă şi i-am promis Sfântului că dacă mă ajută şi îmi dă un semn, voi da mărturie.
Un vis sugestiv
În noaptea în care am făcut promisiunea respectivă, am visat o doamnă care îmi întindea o mapă, pe care era scris IFN lângă emblema unei bănci. Ieri, adică la șase zile de la pierderea locului de muncă am fost sunată de reprezentantul unei bănci (chiar cea a cărei siglă o văzusem în vis). Astăzi am fost la interviu, iar de mâine voi semna deja contractul de muncă.
Îi mulţumesc din suflet Sfântului Mare Mucenic Efrem. Rugaţi-vă la Sfânt, pentru că mereu ascultă rugile!
Anca (iulie 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu