luni, 19 martie 2018

Un audit cu emoții și un prieten de nădejde



            Aşa cum i-am promis Sfântului Efrem, scriu despre minunile pe care le-a adus prezenţa lui în viața mea. L-am cunoscut acum trei ani când aşteptam să mă închin la moaştele Sfântului Nectarie. În curtea Mănăstirii Radu Vodă din Bucureşti erau diverse standuri cu literatură bisericească de vânzare. Am cumpărat o carte cu Sfântul Ioan Rusul şi una cu Sfântul Nectarie. Aşa cum îi este obiceiul, Sfântul este cel care a venit în viaţa mea, printr-o doamnă care, văzând cărţile pe care le luasem, mi-a recomandat să îl cunosc şi pe Sfântul Efrem cel Nou. Cum ştiu că nimic nu este întâmplător, i-am urmat sfatul. Apoi am citit pe nerăsuflate cartea cu viaţa şi minunile Sfântului Efrem şi am rămas uimită de rapiditatea cu care venea în ajutor, chiar şi în situaţii aparent banale. Nimic nu era prea mult sau prea puţin pentru acest minunat Sfânt.
Aşa cum era de aşteptat, a venit şi rândul meu să îi cer ajutorul: la locul meu de muncă urma să avem un audit de al cărui rezultat depindea viitorul meu în firma respectivă. Am promis Sfântului Efrem cel Nou că voi face o donaţie către o fundaţie, în numele lui şi i-am citit zilnic Acatistul şi Paraclisul. Evident că minunea s-a produs şi nu numai că rezultatul a fost în favoarea noastră, dar am primit şi o mărire de salariu şi am fost felicitată de către directorul companiei.
       De atunci mi-am făcut un obicei din a citi zilnic, Acatistul şi  Paraclisul Sfântului Efrem cel Nou. Și multe minuni s-au produs în viaţa mea.
Dau doar un exemplu. Anul acesta l-am rugat să o ajute pe fiica mea să reuşească la examenul de bacalaureat şi la admiterea la facultate. Şi minunea s-a produs, deși la un moment dat aproape că ea a clacat psihic; mi-a spus că e sătulă de viaţă şi că nu vrea să mai dea niciun examen. Deşi nu mai aveam nicio nădejde, Sfântul Efrem nu a ţinut cont de necredinţa mea şi a fost alături de noi în fiecare moment, alături de Maica Domnului, de Sfântul Nectarie, de Sfântul Mina şi alţi Sfinţi cărora le-am adresat rugăciuni.
       Mulţumesc Sfintei Treimi, Maicii Domnului, Sfântului Efrem, Sfântului Nectarie, Sfântului Mina, Sfintei Parascheva şi tuturor Sfinţilor la care m-am rugat pentru toate binefacerile primite.
Florina (august 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu